Deze pagina beschrijft visueel de stappen die nodig zijn om de opstart vlot te laten verlopen, bijkomende informatie kan u vinden :
- In de documenten die u heeft ontvangen tijdens de opleidingen
- In de documentatie die samen met vFinance werd geinstalleerd op uw PC
Stap 1 : vFinance updaten
Deze video gaat er van uit dat u de update tool in het start menu kan vinden. Sommige versies van windows hebben echter een ander start menu waarin het moeilijker is om programma's te vinden. De video hiernaast toont hoe u de update tool kan vinden met Windows verkenner.
|
|
Stap 2 : het database administrator profiel aanmaken
Doe dit enkel op de werkpost van de hoofdgebruiker, u heeft dit profiel enkel nodig voor het inladen van gegevens of het uitvoeren van database updates.
|
|
Stap 3 : de gegevens inladen
Het ontvangen zip bestand uitpakken en inladen.
Hierna kan u de instellingen aanpassen, zoals beschreven in de opleiding. |
|
Stap 4 : de instellingen
Ga in het menu naar vFinance -> Instellingen -> Wijzig instellingen
Pas de nodige instellingen aan zoals beschreven in de opleiding.
Druk op OK om de aanpassing te bevestigen.
Pas de nodige instellingen aan zoals beschreven in de opleiding.
Druk op OK om de aanpassing te bevestigen.
Stap 5 : domicilieringen aanmaken
|
|
Stap 6 : rekeninguittreksels inlezen
Download de CAMT bestanden vanuit Isabel of Belfius web en lees ze chronologisch in.
Opgepast : indien uw uittreksel betalingen bevat voor aanvaarde domicilieringen, lees het dan niet in, maar verstuur het samen met een archief naar de Service Desk te verificatie. Het maken van een archief is beschreven in stap 7. |
|
Stap 7 : een archief maken
Een archief bevat al uw gegevens, en kan worden verstuurd op de Service Desk.
|
|